God aanbidden en elkaar ontmoeten
God aanbidden en elkaar ontmoeten
Iedere zondag komen we samen om God te aanbidden en elkaar te ontmoeten. De dienst start om 10:00 uur, en rond 11:30 (soms iets later) ronden we af en drinken we koffie en thee met elkaar. Je bent van harte welkom om langs te komen!
Deze zondag staat het volgende op het programma:
Vandaag hebben we een doopdienst! Irene spreekt.
Tijdens deze doopdienst vieren we dat God mensen bij naam roept en dat zij ervoor kiezen om Jezus te volgen. De doop is een zichtbaar teken van een nieuw begin: ons oude leven (onze zonden) laten we achter in het water, en we mogen een nieuw leven beginnen met Jezus. Het is een feestelijke dienst! Denk jij ook na over de doop? We nodigen je van harte uit om contact met ons op te nemen. We gaan graag met je in gesprek over wat de doop betekent. Mail ons op oudsten@egjonah.nl.